"Tuleviku Õpetaja: Õpikeskkonna ja hindamise kujundamine digiajastul"

2. koolituspäev (27. märts)
Digitaalsed õpikeskkonnad, õppetöö digitaalses keskkonnas
Loosiratas

AnswerGarden videojuhis
Digitaalsed õpikeskkonnad
Taimer
Nearpod - juhitud esitlus. Kasutusjuhend.Saab esitlusse lisada küsimusi, teste, ülesandeid.
Factile - kuldvillaku loomise keskkond. Kasutusjuhend.
"Meeskonnamängud ainetunnis" artikkel
WordArt (sõnapilv). Kasutusjuhend.

Hindamist toetavad vahendid
Õppimist toetava hindamise veeb
Õppimist toetav hindamine (kogumik)
Kujundava hindamise käsiraamat
Rubic (hindamismudelite loomine)
ForAllRubrics (hindamismudelite loomine). Kasutusjuhend


Hindamist toetavad digitaalsed vahendid

Tahvelarvuti appid http://tpkharidustehnoloog.weebly.com/tahvelarvuti.html


Iseseisev töö
Iseseisva töö eesmärk on harjutada erinevate õpistiilidega õppijate märkamist ning õpetamise kohandamist vastavalt õppijate eripärale, kasutades selleks digitaalseid vahendeid.
  1. Selgitage välja oma õppijate eelistatuim õpistiil (kasutades erinevaid teste, vaatlust, vestlust)
  2. Postitage iseseisva töö foorumisse oma õppijate kirjeldus õpistiilide aspektist ja selgitus, kuidas selleni jõuti (lisada link testile või õpistiilide määratlemise kirjeldus).
  3. Mõtelge ühe konkreetse teema õpetamise eesmärkidele. Leidke vähemalt kaks  digitaalset  vahendit  (võimalusel üks arvutil ja teine nutiseadmel) erinevate õpistiiliga õppijate toetamiseks. 
  4. Rakendage vahendeid teema õpetamisel.
  5. Postitage  foorumisse  "Iseseisev töö" teemakohaste õpieesmärkide kirjelduslingid vahendite kohta ning analüüs vahendite kasutamise efektiivsuse kohta (missugused olid eesmärgid vahendeid valides, kas eesmärgid said täidetud ja kas see vahend toetas õppimist, missugused olid selle vahendi puudused Sinu õppijate õpetamisel jms). Iseseisva töö esitamise tähtaeg on 25. märts 2018.
  6. Vali välja ühe kaasõppija iseseisev töö ja postita foorumisse "Iseseisev töö" kaasõppija postitusele vastusena oma arvamus (tagasiside) töö soorituse kohta - mis kõige enam meeldis, kas  teeksid midagi teisiti.
  7. Tagasiside kaasõppijale esitamise tähtaeg tähtaeg on 26. märts 2018 (õhtuks).

1. koolituspäev (28. veebruar)
Õppija individuaalsed iseärasused ja õpistiilid digikeskkonnas õppimisel
Kursuse esimese kontaktseminari teemadeks on
1.    Õppija individuaalsed iseärasused ja õpistiilid digikeskkonnas õppimisel
2.    Digitaalsete vahendite kasutamise võimalused


Häid ja huvitavaid materjale:
Hitsa koolitusveeb
Õpilaste digipädevused
Õpilaste digipädevuste mudel.
Õppekava digipädevuste näited 
e-koolikott
e-külalistunnid

Küsitluse koostamiseks Mentimeter, selle kohta on videojuhend.

Erinevad õpistiilid klassis
VARK test
Õpistiilide test (Rajaleidja)
Multiintelligentsuse tüübid
Multiintelligentsuse test
Õpistiilide test.
Mälu ja õpistiilid.

Õpime õppima

Abivahend gruppide moodustamiseks FlipQuiz
Taimer

Õpistiilide test (Plickers) ja juhend. Vaja luua tasuta konto. Telefoni või tahvlisse vaja allalaadida app.


Digitaalsete vahendite kasutamise võimalused

Digivahendid erinevate õpistiilidega õppijate toetamiseks





Taimer (liivakell)
Quizizz 
Videojuhend

Baamboozle, kasutusjuhend Koolielus

Quiznetic  - õpetaja annab koodi, õpilasel ei pea kontot olema. Kasutusjuhend. Saab otsida ka teiste õpetajate koostatud teste. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.