Digitaalsed õpikeskkonnad, õppetöö digitaalses keskkonnas
Loosiratas
AnswerGarden videojuhis
Digitaalsed õpikeskkonnad
Taimer
Nearpod - juhitud esitlus. Kasutusjuhend.Saab esitlusse lisada küsimusi, teste, ülesandeid.
Factile - kuldvillaku loomise keskkond. Kasutusjuhend.
"Meeskonnamängud ainetunnis" artikkel
WordArt (sõnapilv). Kasutusjuhend.
Hindamist toetavad vahendid
Õppimist toetava hindamise veeb
Õppimist toetav hindamine (kogumik)
Kujundava hindamise käsiraamat
Rubic (hindamismudelite loomine)
ForAllRubrics (hindamismudelite loomine). Kasutusjuhend
Hindamist toetavad digitaalsed vahendid
- Video ja animatsioon (toondoo, magisto, pixton)
- Auditiivne tagasiside (audacity, creaza audio editor)
- Kommentaarid ja tekstiline tagasiside (blogi kommentarid, wikid, ühisloome vahendid (docs, zoho, skydrive, prezi, mindomo))
- Veebipõhised tahvlid (padlet, awwapp, scriblink, webwhiteboard)
- Joonised ja skeemid (drawisland, skechbad, markup)
Iseseisev töö
Iseseisva töö eesmärk on harjutada erinevate õpistiilidega õppijate märkamist ning õpetamise kohandamist vastavalt õppijate eripärale, kasutades selleks digitaalseid vahendeid.
- Selgitage välja oma õppijate eelistatuim õpistiil (kasutades erinevaid teste, vaatlust, vestlust)
- Postitage iseseisva töö foorumisse oma õppijate kirjeldus õpistiilide aspektist ja selgitus, kuidas selleni jõuti (lisada link testile või õpistiilide määratlemise kirjeldus).
- Mõtelge ühe konkreetse teema õpetamise eesmärkidele. Leidke vähemalt kaks digitaalset vahendit (võimalusel üks arvutil ja teine nutiseadmel) erinevate õpistiiliga õppijate toetamiseks.
- Rakendage vahendeid teema õpetamisel.
- Postitage foorumisse "Iseseisev töö" teemakohaste õpieesmärkide kirjeldus, lingid vahendite kohta ning analüüs vahendite kasutamise efektiivsuse kohta (missugused olid eesmärgid vahendeid valides, kas eesmärgid said täidetud ja kas see vahend toetas õppimist, missugused olid selle vahendi puudused Sinu õppijate õpetamisel jms). Iseseisva töö esitamise tähtaeg on 25. märts 2018.
- Vali välja ühe kaasõppija iseseisev töö ja postita foorumisse "Iseseisev töö" kaasõppija postitusele vastusena oma arvamus (tagasiside) töö soorituse kohta - mis kõige enam meeldis, kas teeksid midagi teisiti.
- Tagasiside kaasõppijale esitamise tähtaeg tähtaeg on 26. märts 2018 (õhtuks).
1. koolituspäev (28. veebruar)
Õppija individuaalsed iseärasused ja õpistiilid digikeskkonnas õppimisel
Kursuse esimese kontaktseminari teemadeks on
1. Õppija individuaalsed iseärasused ja õpistiilid digikeskkonnas õppimisel
2. Digitaalsete vahendite kasutamise võimalused
Häid ja huvitavaid materjale:
Hitsa koolitusveeb
Õpilaste digipädevused
Õpilaste digipädevuste mudel.
Õppekava digipädevuste näited
e-koolikott
e-külalistunnid
Küsitluse koostamiseks Mentimeter, selle kohta on videojuhend.
Erinevad õpistiilid klassis
VARK test
Õpistiilide test (Rajaleidja)
Multiintelligentsuse tüübid
Multiintelligentsuse test
Õpistiilide test.
Mälu ja õpistiilid.
Õpime õppima
Abivahend gruppide moodustamiseks FlipQuiz
Taimer
Õpistiilide test (Plickers) ja juhend. Vaja luua tasuta konto. Telefoni või tahvlisse vaja allalaadida app.
Digitaalsete vahendite kasutamise võimalused
Digivahendid erinevate õpistiilidega õppijate toetamiseks
- Visuaalsete õppijate toetamine (mindmeister (juhend), Prezi, Mindomo, Padlet, creaza movie editor, magisto)
- Auditiivsete õppijate toetamine (skype video konverents, ööülikool, creaza audio editor)
- Kinesteetiliste õppijate toetamine (skitch, Toondoo, ComicStripCreator, LearningApps)
Tahvelarvuti appid http://tpkharidustehnoloog.weebly.com/tahvelarvuti.html
Taimer (liivakell)
Baamboozle, kasutusjuhend Koolielus
Quiznetic - õpetaja annab koodi, õpilasel ei pea kontot olema. Kasutusjuhend. Saab otsida ka teiste õpetajate koostatud teste.
Quiznetic - õpetaja annab koodi, õpilasel ei pea kontot olema. Kasutusjuhend. Saab otsida ka teiste õpetajate koostatud teste.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.